Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@beesha.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bestelling annuleren
Bestellingen zo snel mogelijk annuleren via de mail of telefonisch. Graag hierbij het bestelnummer vermelden. Het bestelnummer kan je vinden op je factuur die je ontvangt per mail.
Heb je je bestelling ontvangen en wil je je bestelling retourneren? Bijvoorbeeld omdat je een product niet lekker vindt ruiken. Dan moet je dit binnen 14 dagen aan ons te melden. Je kan dan de bestelde artikelen in een goed afgesloten verpakking naar ons opsturen. Let wel, kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Na deze 14 dagen nemen wij geen retouren meer aan. Informatie over retourneren, klik dan hier.